Dames shinen in nieuw wedstrijdtenue

Gisteravond speelden de Dames in Schoonhoven tegen de Silvertown Lions. De dames hadden hun nieuwe wedstrijdtenues voor het eerst aan, dus met volle enthousiasme startten ze de wedstrijd.

Eerste kwart ging goed van start. In de aanval kwam de bal snel terecht bij de center. Tweede kwart werd het spel overgenomen door onze tegenstander en lieten we ons spel daardoor beïnvloeden. Ondanks de achterstand wilden we na de pauze de spirit vasthouden. We zagen er fancy uit in de nieuwe tenues, dus ook fancy shining in het spel. Onze verdediging werd feller en de bal moest in ons bezit blijven bij de aanval. Bij het einde van het vierde kwart werden we full court verdedigd en zagen de scheidsrechters de fouten wel. Beide teams hebben hun doel niet behaald. Desalniettemin mooie beelden van het leukste spel, basketbal.

Dank voor de sponsoring van het damesteam aan het lokale watersportbedrijf DOK88 voor zorgeloos vaarplezier (en nu ook voor zorgeloos basketbal plezier) en automatiseringsbedrijf Power4ict.