Het samenspel van de U12

Zaterdag 8 november hadden alle teams van OSM Basketball weer een thuiswedstrijd in sportzaal Safari te Maarssenbroek. Ouders en vrienden kwamen de basketballers aanmoedigen. Heren 2 en U12 wisten de winststatus van OSM hoog te houden.

De wedstrijd van de U12 ging super. De basketballers tussen de 10 en 12 jaar wisten elkaar heel goed te vinden met het pasen, de bal kwam keurig aan bij het teamlid. Het complete team van acht jongens en één meisje renden heen en weer over het basketbalveld. Zodra zij de bal hadden afgepakt van tegenstander ‘de Dunckers’, liepen ze de fast break en scoorden! Ook na een gemiste lay up, pakten OSM Basketball de rebound en scoorden alsnog. Het extra leuke is dat bijna elk teamlid heeft gescoord. Vanaf het begin stond OSM Basketball meteen voor en hebben de winst niet meer weggeven. De supporters hebben genoten van echt een leuke wedstrijd.

u12 spel
Altay sprint ervandoor!